Un novo número da revista Redas aborda a anulación dos plans urbanísticos e as convencións globais sobre a auga

O sexto número de Redas. Revista de Derecho, Agua y Sostenibilidad, xa está dispoñible na rede para a súa consulta. A publicación, lanzada desde a Facultade de Dereito no marco do proxecto de especialización do campus de Ourense como Campus da Auga, afonda nesta ocasión nas convencións globais sobre a auga e na anulación de plans urbanísticos na comunidade autónoma galega.

Redas é, tal e como indican desde a súa organización, unha publicación internacional electrónica nacida en 2015, de contido xurídico e periodicidade anual especializada en auga, medio ambiente e desenvolvemento sostible cuxos contidos van dirixidos tanto a persoas interesadas nestas materias provintes do ámbito académico como do profesional. Forma parte da actividade académica da Rede de Excelencia de Estudos Xurídico-Marítimos (Redexmar) e está dirixida por Roberto O. Bustillo, profesor de Dereito Administrativo da Universidade de Vigo, contando como secretaria académica con Laura Movilla, profesora da Área de Dereito Internacional Público e Relacións Internacionais.

Ler a noticia completa no DUVI